R E K L A M A
PEČUJTE O ZDRAVÍ

DD a kojení?

NE!!!

Ať už jste přibraly jakkoli mnoho, během kojení je naprosto vyloučeno, abyste držely jakoukoli dietu, takže ani Dukanovu ne! Mohlo by to ohrozit správný vývoj dítěte. Ale nezoufejte! Samo kojení podporuje snižování váhy.

Dukan 144a

Dr. Dukan doporučuje podobný režim jako při normálním těhotenství (viz. Dukanova dieta v těhotenství). Což znamená co nejvíce se přiblížit svým režimem 3. konsolidační fázi Dukanovy diety, jen s těmito úpravami:

  1. mléčné výrobky a mléko nejezte zcela netučné s 0% tuku, ale dopřejte si jogurty, tvarohy, sýry a další mléčné výrobky do 20% tuku
  2. místo jedné porce ovoce si dejte dvě porce
  3. úplně vynechejte čistě proteinový den (doporučovaný čtvrtek)

Teprve až poté, co přestanete kojit, můžete zahájit snižování váhy, pokud je to nutné, ale pouze pomocí 2. alternativní fáze, a to nejlépe tak, že budete střídat 1 den pouze bílkoviny a 1 den bílkoviny + zelenina. Tuto dietu nepřerušujte, dokud nebudete mít svoji správnou váhu. Pak ovšem nezapomeňte pokračovat v 3. konsolidační fázi (10 dnů za každé ztracené kilo), jinak by mohl nastat jojo efekt. A nakonec musíte projít definitivní stabilizací váhy, což znamená: dodržovat proteinový čtvrtek + každodenní konzumace 3 lžic ovesných otrub + chůze do schodů (žádné výtahy). Tuto poslední fázi dodržujte nejméně 4 měsíce.

Dukan 185a